18 Temmuz 2014 Cuma

intikam sikişi:)

Merhabalar değerli seks hikayeleri okurları benim adım Mustafa 25 yaşındayım yakışıklı sayılabilecek biriyim. Size anlatacağım hikaye iki hafta önce başımdan geçti tabi geçmişi biraz daha uzun. Bir senelik bir ilişki içerisinde olduğumu sanıyordum en başlarda pek umursamıyordum kız arkadaşımı onda fazlasıyla ilgi mevcuttu sonrasında ilgisine karşılık vermeye başladım ama ben ilgi verdikçe haliyle götü kalktı. Ne zaman görüşme talebinde bulunsam bahane buluyordu pek nadir görüşmeye başladık. Şehir dışında çalışmaya başladım epey bi görüşememiş olmamıza rağmen şehre gittiğimde bile benimle görüşmemek için bir bahane bulmuştu. Neyse gel zaman git zaman araya baya bi soğukluk girdi sevgili olarak takılmaya devam ediyoruz ama eskisi gibi değil tabi. Neyse bundan ayrıldım ama arada konuşmaya devam ediyorduk. Günlerden bir gün eski telefonumu kurcalarken bana bi ara kontrol etmem için mail adresini ve şifresini yollamıştı bi bakayım dedim. O maili açtım beynim durdu. Bu hesap üzerinden facebook açmış ve oradan yaklaşık 10 aydır (ki biz 11 aydır çıkıyorduk onunla) biriyle çıkıyormuş bunu görünce baya bi moralim bozuldu ama bişeyler yapmam gerekiyordu. Sonra ben ona geri mesaj atmaya başladım özledim seviyorum unutamıyorum hesabı çünkü bunu onun yanına bırakamazdım. Çıktığı kişi pek onu sallamıyordu ondan dolayı ilgiye muhtaç kalmıştı. Gel zaman git zaman yine bişeyler olmaya başladı benim amacım onu sikmekti ve amacıma ulaşmak için dehşet dil dökmüştüm:) bir kaç görüşmeden sonra onu bizim eve götürdüm ev boştu bizimkiler başka yere gitmiştiler fırsat bu fırsat diyerek aldım onu eve geçtik. Yemek yaptırdım ona yemeğimizi yedik çayımızı içtik sonra öpmeye başladım onu bir elim göğüslerinde hafiften sıkmaya başladım. Sonra üstünü çıkardım onun ve yatırdım onu yatağa dudaklarından başladım göğüslerine indim elimle de ammını yokluyorum. Göğüslerini epey bi yaladıktan sonra ammını yalamaya başladım ammı pürüzsüzdü bir kaç sefer daha sevişmiştik onunla o zamanlar seviğim için bekaretine dokunmamıştım ama bu sefer almam gerekiyordu neyse ammını yaladıktan sonra bende çıkardım yarağımı verdim ağzına dikleşince yarağım çıkardım ağzından ve ammına doğru götürdüm olmaz falan filan dedi ama güzel bir dil döktüm o da gaza geldi ve kabul etti hafiften dayadım ammına tam içine girdim git gel yapmaya başladım kendimden geçmiştim prezervatif takmıştım bi sakatlık çıkmasın diye epey bi git gel yaptıktan sonra boşaldım kanlanmıştı biraz yarağım patlatmıştım kahpeyi:)) Biraz içinde tuttum çıkardım sonra dedim göttende sikeyim bu sefer itiraz etmedi onu domalttım prezervatifi çıkardım bu sefer dayadım deliğine git gel yaptım çığlık atıyordu dehşet zevke gelmişti çok hoşuma gitmişti çünkü buda bir intikam sayılırdı kendime gelmiştim:)) biraz uzandık çok mutluyum ayaklarına yattı bende ona eşlik ettim çünkü bir posta daha atmam gerekiyordu:) bi kaç çıplak resminide çektim beraber çekindik:) ha ona şantaj yapmayı düşünmüyordum ama :))))) soktum yine ammına git gel yapıyordum oda kocacım daha derine köklee diye bağırıyordu boşalmaya doğru çıkardım içinden prezervatifide çıkardım ağzına verdim biraz yaladıktan sonra ağzına boşaldım hepsini yutturdum ona artık yapacağım kalmamıştı:)gidip bir duş aldık bi seferde duşta boşaldım epey bi zorlandım ama dört sefer perişan oldum:)) çıktık duştan muhabbet etmeye başladık güzel bir muhabbetten sonra ona sordum enişte nasıl diye:)) şok oldu dedi ne eniştesi sen kendinin eniştesi nasıl olacan falan diye dedim ne bok yediğini biliyorum canım şimdi siktir git onunla mutlu ol :) Baya bir şaşırmıştı açıklama yapmaya çalıştı kes sesini kahpe şimdi defol git daha da gözüme görünme dedim ağlamaklı bir şekilde siktir etmiştim onu ve o an çok rahatlamıştım. Tabi bu sikiş bana yetmemişti devamını da getirdim bunu da bir sonraki hikayemize saklayalım:))) Pek yakında yeni sex hikayeleri ile karşınızdayım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder