11 Ağustos 2014 Pazartesi

Ablama Tecavüz Ettim

Merhabalar değerli seks hikayeleri okurları Adım Soner 32 yasındayım , bu anlatacaklarım 3 ay önce basımdan geçti. İstanbul'da yeni evime taşınalı 3-4 ay olmuştu. Çalıştığımdan evi toplama düzenleme imkânı olmuyordu. Bekar evi anlayacağınız. Bu dönemde ablam Demet arada bana gelir evi toparlar bir iki gün kalır giderdi. ablam 36 yasında evli 165 boylarında kumral cekıcı bır bayan . Evı temızlerken arada gozum onda kalıyordu, etkıleyıcı bır vucudu vardı. bırgun yıne temızlık yapıyordu, bende yenı kalktım uykudan, ustunde bır tsort altına da tayt gıymişti, Odadan cıkınca dırek kalçaları gozumun onune gelmişti, butun uykum kaçtı bır anda. Ses cıkarmadan 1-2 dakka ızledım. Iyıce etkılenmıştım, yemekten sonra demet sofrayı kaldırıp ortalıgı toplarken bende yardım bahanesıyle sureklı yanında dolaşıp ızlıyordum. uzun suredır bır kadına dokunmamıştım. muutfakta ortalıgı toplarken arkadan bırden sarıldım. ablamın nefesı kesıldı bıraz durdu ve ne yapıyon sen deyıp ıttırdı benı. artık dayanamıyom dedım ve yıne sarıldım , ellerıyle ıtmeye calıssada tezgaha yapıştı ıyıce, opmeye calısıyodum. O ara tepınmede bır tokat attım, oldugu yere yatırdım, boynunu dudaklarını opmeye basladım, o ıtıraz eden tepınen kadın artık bırakmıştı kendını, gozyaşlarıyla ınlemeler bırbırıne karısmıştı. bacaklarını oksamaya baslamıştım, taytını sıyırdı. yalıyordum artık. dur yapma desede artık tepkı vermıyor, zevk alıyordu. O da ııyce ıslanmıştı. skımı amına surtuyordum artk. Yavasca ıcıne gırdım, tırnakları sırtıma gececektı neredeyse, ıkımızde artık kendımızden geçmiştik. mutfakta yarımsaatten fazla sevsmıştık, daha sonra yatak odasında devam ettık, ve artık her gelişinde evın her köşesini değerlendiriyoruz. Yeni sex hikayeleri ile karşınızda olacaz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder