27 Şubat 2014 Perşembe

Kocasının Boşluğunu Fazlasıyla Doldurdum :)

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları ben Turan siz anlatacağım hikaye bir kaç hafta önce gerçekleşti. Ben servis şoförü olduğumdan bizim mahalledeki çoğu kişide numaram mevcuttur ki telefon numaram arabanın üzerinde de yazıyor. Evliyim ve üç tane çocuğum var. Bilmediğim bir numaradan mesajlar almaya başladım pek önemsemedim ilk zamanlar ama mesajlar çoğalınca eşim şüphelenmeye başladı ve mesajlara bakınca bi sürü azar işittim.. Çok sinirlenmiştim mesaj atana küfür saydırdım. Ben küfrettikçe daha da tahrik oluyordu kim olduğunu söylemiyordu epey bi ısrardan sonra söyledi kim olduğunu çok şaşırmıştım. Kendiside evli kocası çalışmak için başka şehre gitmişti ki benim hanımla samimiydiler. Biraz daha yumuşak konuştum yaptığımız yanlış falan diye yazdım o da kocam yok bende insanım dayanamıyorum ne yapayım aklıma bi sen geldin hem kim duyacak aramızda kalır sende değişik zevkler tatmış olursun. Ben ne kadar yok desemde ısrar ediyordu . Aslında istiyordum ama karımıda seviyordum . Gel zaman git zaman bende ona karşılık vermeye başladım ve ona çakacaktım. Servise çıkacağım gün o da geldi arabaya bindi herkesi indirdikten sonra onu aldım gittik şehrin ıssız bir yerine hiç konuşmadı bende konuşamadım mesaj atan o değilmiş gibiydi. Baktım onda bi hareket yok ben giriştim malum böyle bir şeye kalkışmışsak boşa çıkmasın.. Elimi göğüslerine attım kızarmıştı biraz sıktım ayy diye inledi ne oldu yavrum acıdımı dedim:) Hareketlen sende mesajlardaki hatun ol :) Baya bi utanıyordu ama ben perdeyi aralamıştım:) elimi ammına attım onun elinide sikimin üzerine bıraktım ben ammını okşuyorken biraz geçtikten sonra o da sikimi okşamaya başladı ve benden hızlı davrandı fermuarımı açtı . Minibüsün arka tarafına geçelimde rahat edelim dedim önce o geçti sağlam bir şaplak attım kalçalarına bana bakıp güldü . Bende geçtim arkaya öpüşmeye başladık o esnada ben onu soymaya da başlamıştım . Sende beni soy dedim o da soymaya başladı her yerini okşuyordum karı ateşli ama daha utancını tam kıramamış :) çırılçıplak olduk ben direkt ağzına verdim yarağımı . Ağzında git gel yapıyordum iyice kaldırdıktan sonra onu koltuğa oturtup bacaklarını açtım dayadım ammına bana baktı ammımı yalamayacanmı diye sorunca .. Bende yeterki iste yavrum dedim ve ammını yalamaya başladım ben yaladıkça o deliriyordu ee kaç ay oldu yaraksız kalmıştı. Ammını yumuşattıktan sonra dayanamıyorum sokacam dedim ve dayadım ammına . Biraz hızlıca sokmuştum genişti ammı . La neden ammın böyle geniş dedim her gün germe çalışmaları yapıyorum salatalık patlıcan muz :) ammına soktum hızlıca gidip geliyordum ama rahat değildim çıkardım içinden onu domaltıp içine soktum daha rahat olmuştu:) sağlam bi git gelden sonra içine boşalmamak için ağzına verdim biraz yalattıktan sonra ağzına boşaldım tüm döllerimi yutturdum ona.. Ammını parmakladım biraz sonra sikimi tekrardan soktum biraz daha tempoluydum onun inlemeleri beni daha tempolu hale sokuyordu biraz geçtikten sonra o da boşaldı. Ben bu sefer götten sokacam dedim ama izin vermedi ısrar ettim yok dedi kızdım . Ben buraya sen istedin diye geldim şimdide ben bir şey istedim neden yapmıyorsun. Damardan grmiştim ki kabul etti:) soktum göt deliğine ufaktan hiç götten yememişti ilk ben sokuyordum. Epey bi çığlık attırdım ona kökleyene kadar zaten boşalmak üzereydim bi kaç git gelden sonra götüne boşaldım . Uzandık sonra üzerimizi giyip bir daha ki sikiş zamanımızı belirledik ve eve döndük. Olay dahada ilginçleşti onu da artık bi daha ki hikayemde anlatırım:) Yeni sex hikayeleri ile karşınızda olacam şimdilik iyi sikişler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder