21 Şubat 2014 Cuma

Matematik Anlattım Sonrada Çaktım - sex hikayeleri

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları ben Ahmet 32 yaşındayım size anlatacağım hikaye 1 ay önce başımdan geçti.. Ben mühendis olduğum için karşı komşumun lysye hazırlanan kızı bana gelir matematik anlatırım ona.. Ebru 19 yaşlarında sağlam bir parça.. Yaşıtım olsaydı kaçırmayacağım tipten biri:) Aşırı cilveli ve güzel bir kız ama işte ona matematik anlatmak tam bi eziyet:) Zaman geçtikçe Ebru ile daha samimi olduk herşeyini anlatıyordu bana bende ufaktan bi şeyler anlatıyordum ona. Sonra daha detaylı sorular sormaya başladı ilk sex maceramı sordu bende anlatmayayım ayıp olur dedim sen anlat bende anlatırım falan ısrar etti neyse anlatam dedim . Ben anlattım hadi sıra sende dedim kafasını eğdi dedi benim olmadı ki hiç derin bir ah çekerek.. Oyy kıyamam sana dedim olur ya sen güzel kızsın kim sana yok diyebilir ki.. Sen ne derdin peki? Şaşırdım çok şaşırdım ama cevap verdim.. Bende yok demezdim sen gibi güzel kızı kim bulmuş ki ben kaybedem:) O zaman benimle sexe ne dersin diye sordu :))) Sana yok demek mumkunmu dedim gülerek dudaklarına yapıştım. O kadar eziyet çekmiştim şimdi acısını çıkaracaktım ondan:)) Hem dudaklarına yumulmuştum hemde elbisesini ufaktan soymaya başladım bende soyundum o heyecandan kıpırdayamıyordu. Çırılçıplaktık ikimizde ama o elini ammına atmıştı kapatıyordu tuttum elini yarağımı kavrattım ona bende onun göğüslerini kavradım sonra dudaklarına yapıştım ufaktan yarağım kalkıyordu oda ısınıyordu hafiften yarağımı ovalıyordu onu oturttum açtım bacaklarını ammını yalamaya başladım acaip zevk alıyordu çok hoşuna gitmişti kalktım onun ağzına verdim iyice emzirdikten sonra ammına sokasım vardı ama bakireydi dedim biraz acıyacak ama seni götten sikecem ammına soksam bekaretini kaybedersin olmaz . Domalttım onu göt deliğini iyice tükürükledikten sonra yarağımın başınıda tükürükledim dayadım deliğe kafası girerken biraz çırpındı duraksadım susunca tekrr ilerledim .. ilerlerken acı çekiyordu az sık dişini dedim birazdan bu acı zevke dönüşecek .. acı ile kıvranışlarıyla kökledim lütfen çıkar çok acıyor dedi.. Bende az sık dişini bak çok hoşuna gidecek dedim tamam dedi.. çıkardım hafiftem geri soktum yavaştan git gele başladım rahat rahat girip çıkıyordu açılmıştı delik o da zevk alıyordu artık hızlandım gittikçe içine boşaldım ama o halen boşalmamıştı onu aldım kucağıma ammını ufktan parmaklayarak onuda boşalttım çok zevk almıştı .. Ders çalışmak artık zevkli geçecekti:) Her hafta sikişmatik takılıyorduk:D:D:D Belki kızlığınıda bozarım yakında:) En kısa zamanda yeni sex hikayeleri ile karşınızdayım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder