19 Eylül 2013 Perşembe

Çıtırımla Yılların Patlamasını Yaşadım:)

Merhaba değerli sex hikayeleri okurları ben Serap 49 yaşındayım size anlatacağım olayı 2 sene önce yaşadım. Ben dul ve 2 çocuk annesiyim bir kız bir tanede erken çocuğum var kız olanı evli erkek olan ise üniversite öğrencisi .. İki çocuğumda benden ayrı şehirlerde yaşıyor ben yalnız başıma yaşayıp gidiyorum.. Bir gün oğlum arada ve dedi anne bi arkadaşım gelecek Ankaraya
kalacak yeri yok eğer müsaaden varsa bir kaç gün bizim evde kalsın bende olur dedim kalsın ne olacakki yazık gidip otellere bi sürü para vereceğine gelsin hem oğlumun sevdiği bir arkadaşı bir kaç günde olsa yalnızlığımı gidermiş olurum. Çocuk geldi 20li yaşlarında temiz parlak bir çocuk ismi Ferhat idi . Akşama doğruydu geldi bize bişeyler hazırladım yedi kaldırdık sofrayı beraberce çok cana yakın biriydi ısınmıştım ben Ferhat'a . Biraz sohbet ettik kahve falan eşliğinde fazla geç olmadan sen uyu dedim yol yorgunusundur o gitti odasına bende gittim rahat şeyler giydim evde yalnız olduğumdan hep rahat şeyler giyerdim short ve sütyenle kalmıştım zaten sabah alırdım üzerime bişeyler diye bide çocuk daha uyanmaz düşüncesiyle .. Tv izliyordum her zaman ki gibi sevişme sahnesinde içim geçmişti çoktandır bir şey yapamamak perişan ediyordu insanı:) Elimi attım ammıma biraz okşuyordum hafiften kendimden geçmiştim ki Ferhat geldi dedi iyimisin Serap teyze diye sordu elimi shortumun içinden çıkarırken gördü hafiften güldü pardon dedi ben bişey oluyor sandım ondan geldim dedi... Çok utanmıştım demek fazla homurdanmışım :) dedim ya kusura bakma senide telaşlandırdım ama işte uzun zaman oldu malum arada geliyor böyle şeyler şahit olmanı istemezdim kusura bakma lütfen olur mu.. Yok teyzecim ne kusuru haklısın sen ihtiyaçtır buda sende insansın ve kaç sene oldu bu şekil idare etmen bile büyük bir başarı ben olsam bu kadar dayanamazdım sanırım diyip gülüştük :) dedi hani kime diyeceksin ki bunu sağlam biri olsa bir şeyler yapardımda karşıma çıkmayınca mecbur böyle devam ediyorum herkese güvenilmiyor... Ferhatın önüne gözüm çarptı ki baktım şahlanmış yarağı oraya baktığımı görünce hemen elini atıp saklamaya çalıştı bu seferde ben güldüm :) dedim çoktandır görmemişim şeklini unuttum :)) bunu söylememle güç aldı benden ve dedi ayıpsın teyzecim sen iste yeterki hemen gösteririm.. içim eridi süper olur dedim böyle dememle indirdi pijamasını güzel kalın ve uzundu görünce yutkundum dehşet bir şekilde :) kapatammı dedi ibneliğine :) gel lan buraya dedim hemen aldım ağzıma ama teyze dedi sus dedim aramızda olacak tamammı dedim kafasını salladı aldım ağzıma yılların verdiği hasretle deli gibi yalamaya başladım ara ara ısırıyordum acıtıyordum Ferhatın canını ama oda benimkini acıtacaktı:D çocuk utancından sap sap duruyordu tuttum elini göğüslerimin üzerine koydum sıkmaya başladı oda yavaş yavaş açılıyordu eliyle kafamı sikine doğru bastırıyordu göğüslerimi sıkıyordu elini sütyenin altına soktu ddaha rahat sıkmaya başladı bende ağzıma alıyordum manyak manyak en son çıkardım ağzımdan kalktım bende ayağıya öpüşmeye başladık dudaklarını ısırıp dilini emiyordum o da ellerini kalçalarıma atıp kalçalarımı ayırıyordu sıkarak shortumu çıkardı daha rahat kalçalarımla oynuyordu arada şaplak atıyordu çok hoşuma gitmişti bende dudaklarıyla oynuyordum en sonunda duruma el koydu ve beni oturttu ammıma doğru dilini uzattı bu seferde ben kafasını bastırıyordum hafiften sulanmıştı zaten çocuk işi biliyordu dilini içimde hissediyordum dil ile bu kadar etkiliyse kim bilir yarağıyla ne Showlar yapardı. ammımı güzelce bi yumuşattı tekrardan ağzıma verdi biraz öne çekip bacaklarımı kollarının arasına aldı bastırdı yarağını içime doğru çoktandır yarak yememiştim biraz daralmıştı :) ufak ufak içime giriyordu gıdıklanıyordum bi hoş olmuştu içim. Kökledi yarağını ve gidip gelmeye başladı içimde deliler gibi ahh ohhh sesleri arasında gidip geliyordu aşkımm devam et böyle diyordum sik beni erkeğimm.. oda gaza gelip sokup çıkarıyordu hızlıca.. Dedi teyze içine boşalsam sorun olurmu.. Bende boşal daha bu saatten sonra cocukmu olacak :))) derin derinn nefes alıp daha hızlandı ve derince ohh çekerek içime boşaldı biraz daha gidip geldi çıkacakken izin vermedim devam et dedim biraz daha bende boşalmak üzereydim çünkü biraz daha gidip geldikten sonra bende boşaldım sonra yanıma oturdu yorulmuştu garibim tüm işi ona yaptırmıştık:) ben bi yorgunluk kahvesi yapam dedim .. Kahvemizi içtik biraz dinlendik bir kere daha aldım ağzıma doymuyordum bi türlü bu sefer ben yorulayım dedim:) kucağına oturdum üzerinde zıplıyordum çok güzeldi şlap şlap diye ses geliyordu her inişimde o sese hasrettim daha coşkuyla zıplıyordum Ferhatımın kucağında biraz geçtikten sonra hemen hemen beraber boşaldık son bir defa daha ağzıma aldım duşa girdik birbirimizi yıkadık güzel bir şekilde çıkıp beraber uyuduk.. Ferhat normalde 3 gün kalacaktı ama uzattı bir hafta kadar kaldı :) Ferhatla halen görüşüyoruz arada gelip kalıyor benimle başka seks hikayeleri saatinde görüşmek dileğiyle .. Teşekkürler Seksihikaye.Org

http://hikayelerisex.blogspot.com/2013/09/seks-atesimi-sondurdum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder