17 Eylül 2013 Salı

Dershanede Sikiş Varr :) sex hikayeleri

Merhaba değerli sex hikayeleri takipçileri. Ben İbrahim 25 yaşındayım yakışıklı biriyimdir bulunduğum ortamda ilgi çekerim genelde.. Yaşadığım olay yaklaşık 8 ay önce başıma geldi. KPSS hazırlık için dershaneye yazıldım matematik öğretmeniyim sözel derslerle aram pek iyi değil ama çoğunluğun korktuğu dersin uzmanıydım:) sınıftaki tek matematik öğrencisi olmakta daha fazla ilgi çekmeme neden olmuştu güzel güzel derslere hazırlanıyorduk kimseyle pek konuşmuyordum
malum kazanmam gereken bir sınav vardı. Dersten çıkar bir şeyler atıştırıp kütüphaneye gider çalışırdım. Dershanede güzel kızlar vardı baya bir seksiydiler ama derslere tek odaklanmam gerekiyordu. Kütüphanede bizim sınıftan bi arkadaş gelip bi soru sordu bana sorusunu güzelce anlatıp yolladım onu.. Soruyu başka birine daha anlattı ufaktan nam yapıyordum zaman geçtikçe sorular artıyordu sınıftakiler yanaşıyordu ben çizgiyi koruyordum çünkü bi salsam kendimi gider daha bırakırdım çalışmaları. Piyasam iyiydi ama kütüphaneden biri dikkatimi çok fazla çekiyordu çok güzel ve seksi biriydi arada aklım ona kayıyordu :) O kızda bana bakıyordu bir vakit geldi yanıma soruları vardı onunda çözebilir misin dedi olur dedim epey bi sorusu vardı hepsini çözdüm güzelce anlattım kısık sesle konuşuyorduk malum kütüphane ona temas ediyordum bide dirseğim göğüslerine temas ediyordu ki buda beni öldürüyordu.. Soruların hepsini çözdüm teşekkür edip gitti neyse bende dedim biraz toparlayam kendimi kantine gidip bi çay içeyim dedim oda peşimden geldi dışarda yanıma yanaştı nereye hocam diye sordu kantine gidiyorum hocam dedim o da size bir şey ısmarlayabilirmiyim o kadar sorumu çözdünüz bende olurmu hocam ne zaman isterseniz çözerim .. dedi eğer izin vermezseniz ısmarlamama bir daha soru getirmem size bende tamam dedim gittik çay ısmarladı bana oturduk kantinde sohbete başladık. Adı Elif idi ve Müzik Öğretmeniydi ben müzikten oda matematikten özürlü olduğunu dile getirdi gülüştük epey.. Dedi hocam bende size nota falan öğreteyim isterseniz .. Süper bir teklifti çünkü müziği severim ama bir şey bilmiyordum .. Neyse artık kütüphanede yanyana oturuyorduk Elif ile beraber çalışıyorduk çoğu zaman baya bi samimi olmuştuk onunla sürekli ona bakıyordum göğüs çatalına falan on numara göğüsleri vardı çalışmalar beni fena etkilemişti azgın biri olmuştum herhalde :) elifte her fırsatta daha bi sokuluyordu elini dizime atıp okşar gibi yapıyordu .. Yine bir gün yan yanaydık sorusunu çözdüm onun derse devam edecekken eli dizimden yavaş yavaş yukarıya çıktı elini yarağıma attı okşamaya başladı çaktırmadan.. ona baktım güldü bana derse devam dedi .. O okşarken ben nasıl ders çalışacaktım :) fermuarımı açtı eline aldı yarağımı okşarken ders çalışıyordu... Benim aklım almıyordu okuduklarımı ... Neyse çıktık konuyu açamadım .. Eve gittim aklımdaydı yaptığı şey baya bi hoşuma gitmişti sabah olsada yine kütüphaneye gitsemm diye heyecanlanıyordum:) Vakit geldi yinee yine elini attı sikime dehşet güzeldii sonra çıktık dışarı konuyu açtım dedi hoşuna gitmedimi , gitti tabi .. Dedi o zaman bugun bize gel dershane çıkışı olur dedimm.. Çıktık dershaneden onun evine gittik kimse yoktu evde dedi bizimkiler köye gitmişler ben burdayım dershane var diye.. Yumuldum dudaklarına elimle göğüslerini yokladım kalçalarını sıktım seviştik deli gibi dudaklarını emiyordum kalçalarını sıkıyorum onu kendime bastırmıştım.. yavaş yavaş soydum onu bende soyundum tabi göğüslerini çıkardım yaladım göğüslerini emdim ammına doğru gittim külotunu çıkardım dedi bakireyim ona göre davran bakire kalmaya devam etmeliyim bende tamam dedim.. ammını yaladım içini pek fazla kurcalamadım ne olur ne olmaz diye.. sonra çevirdim götünü falan yaladım deliğini yaladım içini parmakladım .. sonra benim ufaklığı çıkardımm aldı yine o pamuk gibi ellerine eğildi aldı ağzına ne güzell emiyordu çoktandır böyle bir şey yaşamamıştım bide KPSS stresi falan vardı tüm stresimi emiyordu :))) çıkardım ağzından dedim göt deliğine sokacam olmaz dedi biraz ısrar ettim oda sok ama fazla değil çünkü acır fazla bende tamam o zaman sokmayayım.. Sokmadım çömeldi önüme göğüslerinin arasında sürtüyordum çok hoştu buda güzeldii sonra ağzına aldı ağzının içinde gidip geliyordum ben ağzına boşaldım hepsini yuttu .. Seviştik biraz daha banyoya girdik duştada beni eliyle boşalttı yıkandık çıktık.. Ben eve gidem dedim kal istersen dedi yok canım ben gideyim yarın yine görüşürüz zaten diyip çıkıverdim.. Kütüphanede eline almaya devam ediyordu arada sürtünüyordum öyle boşalıyordum.. Kpssye girdik güzel puan almıştı ve ikimizde atandık :)) Matematikten 15 tane yapmıştı bunun ödülünü güzel bir şekilde verdi bana :D Bunuda sonra anlatacam .. Pek yakında yeni seks hikayeleriyle sizlerleyim..Hepinize bol sikişli günler Değerli Seksihikaye.Org takipçileri:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder