18 Eylül 2013 Çarşamba

Röntgenledim Sonra Siktim :) seks hikayeleri

Merhaba değerli sex hikayeleri okurları.. Ben Haluk 23 yaşındayım size anlatacağım hikaye 15 gün önce başıma geldi :) Mahallemizde herkes birbirini tanır baya bi birlik beraberlik hüküm sürüyor her zaman öyleydi ve öylede olmaya devam edecek gibi.. Akşamları can sıkıntısı sürekli perde arkasından dışarıyı izlerim gecenin sessizliği hafif rüzgar ... Sürekli seyre dalarım dışarıyı bir gün yine mahalleyi izlerken gözüme bizim cahitlerin evi ilişti açık bir pencere ve hafif bir hareketlilik bizim
cahit ibnesi kız kardeşini elliyordu kız garibim çırpınıyordu sessiz sessiz ama cahit baya bi sürtüyordu hoşnut olmadığım bi durumdur ensest olaylar.. Perdeyi çekmeyi unutmak ona ağır bedeller ödetecek.. Zaten pek sevmezdim cahiti benden ufaktı ama aynı ortamlardaydık genelde cahit 18 yaşında hafif dolgun ilgimi çekiyordu gıcık aldığımdan belki onu hep sikesim vardı.. Neyse cahit sürtünerek boşaldı sonra kapandı ışık bende işime gücüme baktım uyudum... Sabah oldu cahiti aradım takılalım falan diye ona bişeyler yaptırmak için kanıtada gerek vardı malum :) teknolojinin gözünü seveyim o kadar para vermiştik telefona bir işe yaramıştı :)) neyse cahitle hal hatır soruştuk gittik oturduk bi yere dedim cahit dün ne yaptığını gördüm.. Cahit şaşkına döndü ama çaktırmamak için toparlandı hemen.. Ne gördün ki dün .. Sizin odaya gözüm ilişti Aysele ne ettiğini gördüm ( Aysel kız kardeşinin adı) .. Cahit şok oldu bişey diyemedi.. hemen yüklendim dedim ayıp değilmi la kız kardeşine çakıyorsun şerefsiz.. Kem küm etti boynunu büktü.. Dedim bunu herkese anlatacam... Haluk gözünü sevem yapma oyle bişey hem senin kanıtın yokki dedi sen söylesen ben yalanlarım bunu sen kötü olursun sonra.. Dedi ayıpsın olm ben o kadar salakmıyım boşamı aldık telefonu :)) dedi bakayım çıkardım telefonu resimleri gösterdim.. Öyle de net çekmiş ki bu meret herşey belli yani:)) Haluk öyle bişey yapmayacan değil lütfen ne istersen yaparım.. Bakalım ne istersem yapacakmısın görecez bunu... Dedi söyle cidden ne istersen yapacam istersen Ayseli sende sikersin .. höst la şerefsiz dedim nasıl böyle bişey dersin... Peki ne istiyorsun dedi.. bende seni sikecem dedim ... Sen ne diyorsun şaka mı bu :S diye çıkıştı şaşkın şaşkın.. Bende Lan az evvel ne istersen yapacam demedinmi? bende istedim yapmayacaksan söyle... Başka bişey iste Haluk beni nasıl sikecen sen oğlancımısın.. Evet oğlancıyım Cahitçim verecenmi vermeyecenmi de bakalım.. Neyse yapacak bişey yok ama bir sefer tek tamammı? Lan benle pazarlık mı yapıyorsun şerefsiz dedim ben ne kadar istersem o kadar... Tamam dedi.. Gittik bize anam komşuya gidiyordu zaten dedim cahitle oyun oynayacaz falan anam çıktı götürdüm cahiti odama.. dedim bana kocacım diyecen tamammı lan ibne.. tamam dedi.. çıkardım yarrağımı al ağzına dedim güzelce yala... Aldı ağzına ibne ne güzel yalıyordu öyle .. sanki kırk yıllık orospu :) yarağımı muhteşem yaladı dimdik kaya gibi sert oldu dedim çıkar pantolonunu.. çıkardı domalttım hemen onu yarağımla kalçalarına vuruyordum... sok içime kocacım de... O da biraz sessiz bir şekilde dedi kızdım biraz sesli olsun ibnee.. Bağırdı hafiften :) yarağımı göt deliğine dokundurunca hemen kapanıyordu delik biraz o şekilde oynadım :) sonra tükürükledim dayadım yavaş yavaş sokuyordum acıyor diyordu dinlemeden sokuyordum acıyor kocacımm dedi biraz sık dişini lan dedim.. bağırırsan duyarlar falan hoş olmaz baya bi acıtmıştım onu ama sokmaya devam ettim süt gibiydi anasını satayım kız kardeşinden daha seksiydi:) tam kökledim içine gidip gelmeye başladım biraz geçtikten sonra onunda hoşuna gidiyordu ama çaktırmıyordu ... temiz bi git gelden sonra içine boşaldım onun çıkarıp ağzına verdim kalanınıda yutmasını söyledim hepsini güzelce yuttu giyindik yolladım onu evine bu daha başlangıçtı tabi daha onun başına neler getirecektim ben... Cahitle seks hikayelerimiz devam ediyor :) en kısa zamanda devamını da anlatacam.. Hepinize bol sikişli günler diliyorum Değerli Seksihikaye.Org okurları:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder