15 Eylül 2013 Pazar

Merakımı Giderdim Yarrağıda Yedim :) Seks hikayesi

Merhaba değerli sex hikayeleri okurları ben Aylin 17 yaşındayım meraklı sayılabilecek biriyimdir .. Derler ya insanın başına ne gelse ya meraktan ya yaraktan :) işte benim ikiside oldu .. Başımdan geçen olay yazın ortalarında gerçekleşti. Bizim köy güzel olur yazları serin olur bide maddi yetersizlik olduğundan kendi köyümüze gitmek en güzeli oluyor en azından tatil yapmış oluyoruz.. Geldik köye akrabalar arkadaşlar falan baya bi güzel geçiyordu ben annem ve benden iki yaş kadar büyük abimle gelmiştik babam çalıştığı için gelmemişti.. Neyse tek başıma dolanırken bahçede bağlı at gözüme çarpmıştı hayvandaki yarrak kolum kadardı ilgimi baya bi çekmişti ortalık yerde olduğundan pek yanaşmadım ama çaktırmadan bakıyordum o esnada abiminde bana baktığını gördüm sonra başka yöne baktım ama aklım o yarakta kalmıştı dokunasım gelmişti o devasa şeye.. Bir vakit erken uyandım ahıra taraf gittim kimseler yoktu görünürde içeri gidip dokunup çıkarım düşüncesi vardı yavaş yavaş ahıra doğru yanaştım zaten kapı açıktı yanına yanaştım atın okşadım biraz yavaştan elimi yarrağına doğru götürüyorum elimi attım atında hoşuna gittiği belliydi yavaş yavaş kalkmaya başladı yarak elimde büyüyorduu onu ellerimlen büyütmüştüm:) tam kalktı kimsede yoktu zaten etrafta ben çömeldim yakından bakayım diye iki elimle tutmuştum yarağı dalmıştım birazcık tam o sırada bir ses geldi ne yapıyorsun sen burda arkamı döndüm ki abim Ali idi kıpkırmızı olmuştum utancımdan.. Konuşamadım dilim dönmüyordu utançtan .. Ahırdan çıkacaktım kapının önünden ayrılmıyordu ama yüzünede bakamıyor ve konuşamıyordum. bana dedi sana bir soru sordum kızım ne yapıyordun diye cevap vermeden bırakmam seni.. Hiç bişey abi dedim o da atın yarağını tutuyordun bu bişey değilmi niye öyle bişey yaptın diye sordu. Meraktan abi ondan dolayı yaptım bi daha yapmam söz .. tuttu kolumdan dedi benimde merak ettiğim çok şey var bendemi yapayım yani bende yap abi dedim oda tamam dedi ve elini göğüslerime attı çok şaşırmıştım baya bi kötü oldum abim beni taciz etti .. Abi ne yapıyorsun dedim o da dedi göğüslerini merak ediyordum tuttum sen yap demedinmi .. Neyse çekil gidecem dedim yok gitmeyeceksin dedi merakını giderdinmi hani evet abi giderdim dedim yok daha gidermemişsindir devam et dedi.. Yok ben gidecem dedim yok gidip tutmaya devam edeceksin dedi beni götürdü tekrar hafif inmiş yarrağın yanına tut dedi tutmazsan söylerim herkese bunu haberin olsun.. Tuttum yarrağı bana dedi güzelmi hoşuna gittimi dedi evet dedim çok güzel bir duygu dedim rahattım sonuçta o zorlamıştı beni.. ama cidden çok hoşuma gitmişti.. dedi ben kapıda nöbet tutacam sen merakını tam gider tamam dedim gitti kapıya doğru bende çektim yarrağı ağzıma doğru başını aldım ağzıma çok büyüktü girmedi bir iki öpücük kondurdum abim geldi oda atın arkasına geçti kuyruğunu kaldırdı atın göt deliğini okşadı biraz sonra hadi gidelim dedi yanyanaydık elini kalçama attı sıktı dedi merak işte :) neyse gülüştük çıktık .. kahvaltı falan yaptık abimle bakışıyorduk ara ara çıktık dolandık konuşuyoruz konuyu at mevzusuna getirdi dedi sevdinmi onun yarağını , sevme değilde sadece ilgimi çekmişti ondan öyle yaptım dedim, o da dedi onu içine soksan ölürsün , bende öyle bişey yapmam zaten sadece dokunmak istedim.. Dedi başka yarağa dokunmak istiyormusun gel benimkinede dokun bende olur dedim zaten tenhadaydık muhabbetten dolayı yarağı kalkmıştı zaten çıkardı aldım elime ama küçük geldi :)) atla kıyasladım tip tip baktı bana tabi dedi ufakmı geldi sana pislik evet dedim güldüm :) neyse sok içeri dedim birileri görür hoş olmaz dedim.. Abim ben ve annem bi odada kalıyorduk yer yatağında uyuyorduk yanyanaydı yataklarımız onunla ben ortadaydım gece vakti annem uyudu bende uyur gibiydim ki abim elini attı ammıma okşamaya başladı ben bişey diyemiyordum ses çıkarsam annem duysa çok kötü olurdum sonra benim elimi tutup yarağının üstüne koydu bende okşadım yarağını neyse ben arkamı döndüm ona yeter diye geldi arkama yapıştı yarağını kalçamın arasına sürtüyordu bende bişey demedim ki zaten hoşuma gidiyordu uyudum ben artık..Bir kaç gece kalça arası sürtmeler devam ediyordu çokta hoşuma gidiyordu tabi ilk defa böyle bir şey olmuştu çünkü ama hiç sokmadı içime.. Bir vakit diğer köyde uzak bi akraba hastalanmışmıydı tam bilmiyorum ama annemler oraya gitti akşama doğruydu ve gece vakti gelmediler orada kalacaktılar herhalde biz gittik artık başbaşaydık.. uzandık yine ben arkamı döndüm sürtsün diye baktım pijamamı çıkarmaya çalışıyor ne yapıyorsun dedim bişey yapmayacam tenine değdirecem bende tamam dedim dizime kadar indirdim araya sürtmeye başladı o sıcaklık öldürüyordu beni arada bir göt deliğime değdiriyordu sonra tam araya sokmuştu yarağını bana kalçalarını sıksana dedi sıktım hafif gidip gelmeye çalışıyordu elini göğüslerime atıyordu falan içime girmesini çok istiyordum ki baktım yine göt deliğime dayadı yarağını hafiften bastırdı bende ne yapıyorsun dedimm lütfen yavaştan sokacam dedi bi kere tek bende zaten istiyordumm böyle bir şeyi tamam dedim ama acırsa çıkaracan tamam dedi.. soktukça içim geriliyordu acıyı hissetmiyordum heyecandan ilerledi biraz bu kadar yeter daha ileri gitme dedim durdu oda o kadarcık kısmıyla gidip geliyordu içimde çok hoşuma gitmişti ama pek belli etmiyordum yavaş yavaş ilerliyordu ama içimde kökleyecek gibiydi ama göt deliğim açılıyordu o gidip geldikçe.. En son köklemişti içime yarağını gidip geliyordu bende elimi ammıma atmıştım okşuyordum baktım dahada bi homurdandı ve içimde bir sıcaklık hissettim içime boşalmıştı ne yaptın dedim ya hamile kalırsamm dedim.. bişey olmaz hamile kalmazsın götüne boşaldım pijamamı çektim yukarı ben ammımı parmaklıyordum arkam dönüktü doymamıştı abim ama bu sefer sokmadı içime yine sürtmeye devam etti kalça arasına bende boşaldım o yine boşaldı sonra uyuduk yine ara ara sürtüyordu kalça arasından ben bişey demiyordum öyle mutlu mesut takılıyoruz .. Teşekkürler Seksihikaye.Org :) Tüm değerli okuyuculara bol sikişli günler diliyorum.. bir dahaki sefere yeni seks hikayelerimizi burada paylaşacam yorumlarınızı bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder